سوگند مامانسوگند مامان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره
پیونداسمانی ما پیونداسمانی ما ، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه سن داره
و جشن پیوند ماو جشن پیوند ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
مامان فائزهمامان فائزه، تا این لحظه: 38 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

نفس بابا عسل مامان

هشت سال قمری گذشت آه چقدر زود دیر میشود

1393/7/4 0:42
749 بازدید
اشتراک گذاری

85 اول ذیحجه سال

روز عقدمون بود چه روز خوبی بود و

چه حس قشنگی بود

خدا جون ممنونم بابت این ازدواج فرخنده و ممنونم بابت این فرزند صالح

همسرم مهربوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم سالگرد عقدمون مبارک

ممنووووووووووونم که کنارمی ممنووووووووونم که هستی

چه قدر خوشحالم حس خوبی دارم

نمی دونم چرا ولی خوبم

و این پست بخاطر اینه که سوگند یادش باشه مامان و باباش تو چه

روزه فرخنده ای با هم پیمان بستند

و روزهای خوش زندگیمون همیشه یادمون باشه

و  قدر همو بیشتر بدونیممحبت

پسندها (19)

نظرات (36)

مهربوون
4 مهر 93 0:50
سالگرد عقدتون مبارک...همیشه شاد و خوشبخت باشید
مامان افسانه
4 مهر 93 1:54
مبارک باشه عزیزم الهی همیشه کنار هم خوشحال و خوشبخت و سلامت باشید بوووووووووووووووووووووووووس برای دوست ماهم
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم افسانه جونمی بوسمت
مریم(مامان کیان)
4 مهر 93 12:02
وای چه سالگرد خوبییهتون تبریک میگم فائزه جون الهی سالهای سال کنار هم خوش و خرم با سوگند جونم و خواهر و برادراشزندگی کنید
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
مرسی مریم جونحتما عزیزم با یک جین خواهر برادر گل و ناناززندگی بهتر شادتر فرزندان بیشتر قربون مهربونیت بووووووووووووووووووووووووس برای کیان خوشگلم
طراحي مانتويي ويژه براي فصل پاييز...
4 مهر 93 12:22
دوســـــــــت خـــــوبمـــــــ ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامــــــــــ... ميگمـــ دنــبـــالــــــ "مکاني پــــر از پيشنهـــادهاي شگفــت انگيــز مي گرديـــــ" ؟؟ درســته ؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ما ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خريــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــي.....
فروشگاه نادین
4 مهر 93 12:32
سلام دوست عزیز لوازم جشن تولد شال و روسری دست سازهای نمدی nadin-shop.ir
فریده مامان آیهان
4 مهر 93 18:53
سالگرد عقدتون مبارک.چه روز خوبی عقد کردین فائزه جون. دختر و پسر خواهر منم اول ذیحجه عقد کردن. انشالله به حق همین روز زندگیتون پر از خوبی و خوشی باشه.
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم فریده جون انشالله که خوش بخت بشند خیلی لطف داری عزیزم ببووووووووووووووس ایهان جونمو
مامان مهری
5 مهر 93 0:33
سالگرد عقدتون ، یکی شدن دلهاتون مبارک....... ان شاله یه روزی سالکرد عقد سوگند خانوم هم تو همچین روز خوبی باشه عشقتون پایدار و لبتون خندون باشه
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنووووووووووووووووونم مهری جون انشالله گلم اگه عمری باشه و منم بودم خیلی دوست دارم همچین روزی باشه قربون محبتتببوووووووووس مهرتد جونمو
مامان مهری
5 مهر 93 1:25
راستی این عکس فندقی سوگند هم خیلی شیرینه برای پست ثابت گذاشتی.....
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
مرسی مهری جون اینجا بغله مامانمه بابام هم داره بهش پرتقال میده
مریم مامان آیدین
5 مهر 93 1:39
سلام فائزه گلم سالگرد قمری عقدتون مبارک دوستــــــــــــــــــــــــم الهی که صدمیشو سوگند خوشگلم بیاد و اینجا ثبتش کنه خانومی راستی ما سالگرد ازدواجمون 1 ماه زودتر از مال شماست الهی که صاحب این روز و این پیوند نگه دار و ضامن خوشبختیتون باشه و الهی که هر دو و در کنار عروسک شیرین زبون سالهای سال قلباتون برای هم بتپه شاد باشید و خوشبخت
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم خانمی از لطفتت انشالله عزیزم مبارک باشه خانمی به پای هم شاد و خوشبخت پیر شید سه نفری روزهای شیرین و دوست داشتنی و با هم داشته باشید خیلی ممنون بابت دعای قشنگت الهی امینببوووووووووووووووووووووووووووووس قند عسلو ایدین جونمو
خواهرفرناز
5 مهر 93 7:57
سلام سالگرد عقدتون مبارک عزیزم بپر خصوصی سلام سپاس گلمچشم
مامان دینا
5 مهر 93 9:29
فائزه جون سالگرتون مبارک ایشالله کنار دختر گلتون خوشبخت باشید
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
مرسی عزیزم
آجی مهربـــــــــــان
5 مهر 93 12:30
خصوصی رسیده درو باز میکنید؟ببین خصوصی کارت داره صدات میزنه ها زود باش سوگند خوبه؟مامان بهترن؟
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
چششششششششم بفرماییدبدوی رفتم خوندم بعد تایید کردم سوگند خوبه عزیزم مامانم هم با دعای دوستان بهتره
مامان سویل و آراز
7 مهر 93 0:01
سلام سلام به به چه روز خوبی دوست گلم پیوند اسمانیتون مبارک چه روز خوبی رو انتخاب کردین ایشالا همیشه خوشبخت و سلامت باشین
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلمخیلی لطف داری سپاس
مامان آنیسا
7 مهر 93 10:18
ایشالا که پیوندتون 120 ساله بشه عزیزم یاد روز عقد خودم افتادم عجب شور و حالی داشتم شاید قشنگترین روز زندگیمه
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم عزیزم وافعا چه روزی بود چقدر هیجان زده بودیمبرای منم بهترین روز زندگیمه که قبل از تولد سوگند تجربه کردم
سحرمامی آرتین
8 مهر 93 9:17
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶22222222¶¶¶¶2222222222222¶¶ ____________¶¶222222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶22222¶¶ ____________¶222222¶¶22¶¶222¶¶22¶¶¶2¶¶22222¶ ___________¶¶22222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶¶¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶2¶¶222¶¶ ___________¶¶22222¶222222222222222¶¶2¶222¶¶ ___________¶222222¶22222222222222¶¶2¶¶22¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶2¶¶22222222222¶¶¶¶2¶22¶¶¶2¶¶¶¶ _______¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶2222222¶¶¶¶22¶¶¶2¶¶222222¶¶ ________¶¶222222222¶¶¶¶¶22¶¶¶¶22222¶¶¶222222222¶ _________¶¶22222222222¶¶¶¶¶22222222¶¶22222222¶¶¶ _______¶¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶2222¶¶22222222¶¶ ______¶¶222¶¶¶22222222222222¶¶¶¶2¶¶2222222¶¶¶ _____¶¶222222¶¶¶222222222222222¶¶¶¶22222¶¶¶ ______¶¶¶¶22222¶¶¶2222222222222222¶¶22¶¶¶ ________¶¶¶¶¶¶222¶¶¶¶2222222222222¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶222¶¶¶¶¶¶222222¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶2222¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶ __________________________¶§¶¶ _________________________¶¶§¶ _________________________¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________________¶§¶¶___¶¶¶¶¶77¶¶¶777¶¶¶ ________________________¶¶§¶____¶7777¶¶¶¶777¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶______¶§¶¶¶¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶ ____¶¶¶777¶¶¶¶¶77¶_____¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶___¶¶§¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶§¶¶ _____________¶¶_____¶¶¶¶§¶ ______________________¶§¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶§¶____¶¶¶¶¶777¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶¶¶___¶¶777¶¶¶¶¶777¶¶¶¶ _____________________¶§¶___¶¶¶¶¶¶7777¶¶¶¶¶ ____________________¶¶§¶¶¶¶¶¶¶¶77¶¶¶¶¶¶¶ ____________________¶§¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ___________________¶¶§¶ ___________________¶¶¶¶ _______________ ___¶§¶¶ سالگردعقدتون مبارک.
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم سحر عزیزم
مامان آروین(مهناز )
8 مهر 93 10:59
سالگرد عقدتون مبارک فائزه جون خوش به سعادتون که در چنین روزی پیوند عشقتون جاری شده ما هم جشن نامزدیمون توی این روز برگزار شد خیلی حال و هوای خوبی داشت ولی به پای شما نمیرسه عزیزم
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم مهناز جونانشالله که بتونیم الگو رفتاریمون این دو عزیز باشن ولی به قول دوستان یکم سختهعزیزم مبارک باشه چرا نمی رسه خیلی هم عاااااالیه همه روزهای خودا عزیزن ولی این روزها عزیزترن برای شما هم مبارک
مریم مامان آیدین
9 مهر 93 17:02
فائزه گلم سلام...ح.وی عزیزم سوگند ماهم خوبه خودت چطوری عزیزم...بهتر شدی؟؟؟و سرما خوردگی دختر بلا بهتره؟؟امیدوارم هردو خوب خوب باشین عزیزم از لطفی که بهم داری خیلی ممنونم دوستم....همیشه منو شرمنده میکنی و واقعا در حد این همهمحبتت نیستم گلم تو سوال مامان علی چون خیلی ناراحت بود نخواستم حرف خارج از صحبتش کنم و اومدم اینجا ازت تشکر کنم ممنونم دوست مهربونم برای همه این محبت بی شائبه ای که بهم داری سوگند خوشگلمو ببوسش
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلاااااااااااااااااام دوووست مهربوووووووونم ممنونم خوبه خدارو شکر ببخشید که دیر جواب دادم نبودیم سوگند و برده بودم دکتر و بعد هم درگیر کارهای خونه الان اومدم پای نت خودم که هرزگاهی دلم به شدت درد میگیره یاد درد زایمان می افتمدخمل بلا هم که امروز یه خورده سرفه می کرد و ابریزشه چرکی داشت بردمش سر خیابانومون که متخصص اطفال مطب داره پیش دکتر خودش نبردم خیلی معطلی داره راهشم دوره خلاصه دارو داد و گفت استفاده کنه بهتر میشه به جون خودم مریم جان نه چابلوسی بلدم نه تملق گویی اصلا اهل این حرفها نیستم هر چی به دلم می شینه میگم و مطمئنم لایقش هستی چون از صمیم قلبم مطمئنم که صداقت و درستی تو حرفات هست و مثل بعضی ها فقط الکی پر گویی نمی کنی خودت و بالاتر نمی دونی و روراستی مامان علی جون هم از یک بحران داره عبور می کنه و برای همه پیش میاد باید صبور باشه و توکل داشته باشه مریم مهربونم کاری نمی کنم تشکر کنی من اون چیزی که احساس می کنم درست رو میگم و تو بهترینی و چقدر دوست داشتم نزدیکم بودی چون مطمئن بودم بهترین و صمیمترین و عزیزترین همدمم بودی مثل خواهرم دووووووست دارم عزیزم ببوووووووووس ایدین خوشگلمو[ماچ
مامانِ بهار
9 مهر 93 17:03
سلام عزیزم . ماشالله دختر گلت چه خوشگله . حتما براش اسپند دود کن . با دختر منم هم سن هستن . اگه اجازه بدی لینک کنم . امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم . __۰♥۰♥_____♥۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* ___۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _____۰♥۰۰۰♥۰,*-:¦:-* _______۰♥۰,*-:¦:-* _____۰,*-:¦:-* ____*-:¦:-*_____۰♥۰♥____♥۰♥۰ __*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰♥___♥۰۰۰♥۰ _*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰♥۰۰۰۰۰۰♥۰ _*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ __*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ ____*-:¦:-*____۰♥۰۰۰۰۰۰۰۰♥۰ ______*-:¦:-*_____۰♥۰۰۰♥۰ _________*-:¦:-*____۰♥۰
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام خانمی نظر لطفتونه حتما چه عاااااالی که همسن هستند خواهش می کنم باعث افتخاره منم شما رو لینک می کنممنم امیدوارم که دوستهای خوبی برای هم باشیم ببووس گل دخترتونو
بهار مامان برسام
10 مهر 93 1:44
گل نازم یک دنیا ممنونم که در غیبت من یادمون بودی و ازت ممنونم که بهمون سر زدی واقعا من خیلی خوشبختم که دوست عزیز و محترم و خوبی مثل شما دارم از خدا و جدمون میخوام همیشه به وسعت دل پاک و مهربونت بهت خیر و برکت بده گلم شرمنده من نبودم تا به موقع بهتون تبریک بگم امیدوارم الان تبریک من رو پذیرا باشی و بدون که از صمیم قلب برای تک تک لحظات زندگیتون عشق و آرامش و دلخوشی و سلامت رو از خدا میخوام و خدا خودش شاهده خیلی مواقع یاد مادر عزیزت میفتم و از خدا سلامتی مادرتون رو میخوام و همیشه منتظر خبر بهبود مامان گلت هستم گلم سالروز عقد زیباتون رو تبریک میگم و از خدا میخوام صاحبان همین روز پشت و پناه همیشگی زندگیتون باشن الهی آمین
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم کاری نکردم فقط نگران شدم چون خیلی وقت بود نبودید منم خوشحالم دووست خوبی مثل شما دارمممنونم بابت دعای قشنگت و ممنون بابت تبریک سالگرد عقدمون وهر چه از دوست رسد نیکوست دیر وزود نداره عزیزم خیلی لطف داری بهار جان ممنونم برای مامان دعا می کنی تو هفته اینده روز سرنوشت سازی برای مامانم انشالله یه پست خبر خوووش میزارم سپاس از لطفتون
بهار مامان برسام
10 مهر 93 1:45
سالگرد پیوند زیبا و فرخندتون مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک ___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم بهار جان
مامان ناهید
12 مهر 93 2:49
سالگرد عقدتون مبارک عزیزم انشالله مامان مهربونتون هم به زودی شفا پیدا کنه ودلتون بیشتر شاد بشه
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
مرسی عزیزم با دعای شما دوستهای مهربونم حتما زودی خوب میشه ممنونم دلگرمی می دیدببوس گلهای های خوشگلتو
مامان علی
12 مهر 93 7:34
فائزه جونم نبینم غصه دارباشی توپرسش وپاسخ دیدم چی نوشتی قبلا ترهم برات نوشته بودم نمیدونم تایید شده یانه؟ توباره برات خصوصی مینویسم، چک کن پ خ
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
عزیزمی خانمی عزیزم غصه شده هم خونه دل مناصلا برای من پیامی از شما گلم نه خصوصی اومده نه تایید تشده الانم پیامی نیومده دوستم یکبار دیگه زحمت بکش بفرست
❀مامان علی خوشتیپ❀
12 مهر 93 8:24
سلام عزیزم خوبی گلم؟دختر نازت خوبه؟ سالگرد عقدتون مبارکعشقتون مستدام توی پرسش و پاسخ خوندم مامانتون بیمارن...انشاالله به حق همین روز حالشون خوب بشه و سلامتیشونو بدست بیارن و سایشون بالاسرتون باشه
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام خانمی ممنونم عزیزم به لطف خدا بدک نیستیم مرسی گلم با دعای شما دوستان حتما بهتر میشه ممنونم عزیزم ببوس علی جونه خوش تیپ و خوشگلوراستی نی نی در چه حاله
مامانِ بهار
12 مهر 93 15:54
عیدتون مبارکککککککککککککک . . . . . . . . . . . . $$$ . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$ . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$ . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$ . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$ . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$ . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$ . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $ . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$ . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $ . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$ $$$$$$$. . . . . . . . .$$$ .$$$$$$$. . . . . . . . $$ . $$$$$$. . . . . . . . $$ . .$$$. . $. . . . . . .$$ . . . . . . .$. . . . . $$ . . . . .$$$.$. . . .$$ . . . $$$$$. .$. .$$ . . .$$$$$$. . . $$ . . .$$$$. . . . $$ . . .$$. . . . . .$$ . . .$. . . . . . $$ . . . . . . . . . $$
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم گلم عید شما هم مبااااااااااااارک
مامان سمانه
14 مهر 93 1:04
سلام خوبی دوست گلم عزیزم اول ازت ممنونم که اومدی توی کامنت که من گذاشتم نظرت گذاشتی قابلم دونستی دوست خوبم برای چی من ناراحت شدم ممنون که حرف دلت زدی نذاشتی توی دلت بمونه بعضی اوقات ادم وقتی حرفش میزنه سبک میشه بعضی اوقات ادم احتیاج داره که باکسی حرف بزنه اینجا توی پنیای مجازی خوبیش اینه که اشنایی نیست که بخواد حرف دلت گرون بخره بهت ارزون بفروشه اینجا کسی نیست که حرفت به روت بیاره یا بخواد برای کسی تعریف کنه اینجا مورد تمسخر کسی قرار نمیگیری ودر اخر ازصمیم قلبم دعا میکنم که مادر محترم تون سلامتیش به دست بیاره واز بلا دور باشه توکل برخدا امیدوارم تا دوشنبه خبرهای خوبی ازت بشنوم انشالا ... دختر گلت ببوس
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلم واقعا همینطوری که میگید اینجا کسی نیست ادم و سرزنش کنه حداقل من ندیدم و ممنونم که شما این پرسش و طرح کردی یه جورای حرف دل همه رو زدی ممنون عزیزم انشالله خدا همه بیماران و شفا بده مادر من هم همینطور انشالله
مامان سمانه
14 مهر 93 1:14
سلام دوست خوبم اول باید ازت تشکر میکنم که اومدی توی کامنت که من در پرسش و پاسخ گذاشته بودم نظرت چه پاک وخالصانه گذاشتی قابل دونستی دوست گلم چرا بایدمن ناراحت باشم ؟؟؟؟ خیلی خوب کردی که اینجا حرف دلت زدی ادم بعضی اوقات نیاز داره حرفاش با کسی بزنه سبک میشه حرفی توی دلش سنگینی نمیکنه اینجا بهترین جایی هست که میتونی حرفت بزنی بدون اینکه مورد تمسخرکسی قرار بگیری بدون کسی که نشه بهش اعتماد کرد ارزون ازت میخرن بهت گرون میفروشن اینجا اشنایی نیست که بخواد حرفت برای کسی بزنه ووو.... دوستم ولی همه ی اینایی هم که گفتم دلیل نمیشه به هرکسی اعتماد کنی همه جا چه در دنیای مجازی چه واقعی همه جور ادمی هست یادت نره هرحرفی هم نمیشه برای هرکسی زد بعضی حرفا رو نمیشه به نزدیکترین عزیزات هم بزنی اون حرفا رو فقط باید یک نفر گفت خدا اونه که باید ازش کمک بخوای توکل کنی دوستم با این حرفا قصد نصیحت کردن نداشتم فقط نصیحت دوستانه وخواهرانه بود مراقب دل مهربونت باش یادت نره اینجا هم دنیای مجازیه ودراخر ازصمیم قلب ارزوم میکنم مادرمحترم تون سلامتیش بدست بیاره وتا دوشنبه باکلی خبرخوب برگردی وماهم درکنارت خوشحال باشیم انشالا... ببوس دخترنازت رو
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیزمممنونم گلم حرفتون و کاملا قبول دارم دنیا مجازی هر چی که باشه مجازی هست و خیلی ها در قالب دوست وارد دنیا ادم میشند و ضربه می زنند و باید مراقب بود خدا رو شکر دوستای من واقعا پاک و صادق هستندو کلا منم محتاطم و با هر کسی باب دوستی رو باز نمی کنم و درسته خدا بهترین گوش شنواست برای انسانها چرا ناراحت بشم عزیزم خیلی خوشحال شدم که یک دوست خوب بهم حرفهای خوب زده ممنون عزیزم انشالله خدا همه بیماران و شفا بده مادر من هم همینطور خیلی خانمی
مامان آنیسا
15 مهر 93 15:20
مامانی منم رمز میخوام ؟ نگران شدم ؟ چه اتفاقی افتاده ؟
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
براتون میفرستم گلم
مامان علی
15 مهر 93 20:03
سلام فایزه مهربونم خوب اول گفتم که بخاطر حضور گرمت تو سوالم ودلداریها وتجربیاتت واقعا سپاسگذارم عزیزم.ثانیا سالگرد عقدتون مبارک منم 7سال پیش تو ایام ذی حجه عقد کردم ومتولد 63 هستم و.........یک عالمه حرف دیگه معلومه که خوشحال میشم دوست گلی مثل شما داشته باشم عزیزماز قبل ترشم دوست جونیم بودی بعدشم اینکه دیدم چی نوشتی وخیلی واسه مامانت غصه خوردم ودعاش کردم یک جورایی میفهمت عزیزم که میام تو خصوصی واست مینویسم گلم ایشالله با خبرای خوش اومده باشی یازهرا رمزم تو خصوصی واست میزارم
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام دوستم ممنونم عزیزم برام بابت سالگرد غقدمون کامنت گذاشتی منظورم خوصوصی بود که نبود عزیزمی مرسی گلم از محبتت انشالله که هیچ کس این چیزها رو تجربه نکنه خیلی دردناکه نمیشه گفت خوبه نه بد ولی یه جورای برای مامان خوبه مرسی گلم
مامان علی
15 مهر 93 20:28
اگه نظرات ثبت شده خبرم کن خیالم راحت بشه تا فردا
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
اومد برام عزیزمقربانت
مامان هدیه
16 مهر 93 10:25
ممنون عزیزم و این مایه افتخارمه که دوست گلی مثل شما به فکرم باشه و فراموشم نکنه و منم هیچ وقت فراموشتون نمی کنم ببخشید ناراحتتون کردم دلم پره درده و با نوشتنشون دارم خودمو یکمی آروم می کنم اصلا قصدم ناراحت کردن کسی نبود مراقب خودتون باشید و سوگندگلی رو از طرف من ببوسیدش که خیلی دوسش دارم
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
امیدوارم هر کجا هستی اسمانت ابی ابی باشه و دلت دریایی مراقب خودت باش جامعه ما پر از گرگ در لباس میشه به خدا میسپارمت حتما گلم
مامان مرمر
17 مهر 93 11:04
سالگرد ازدواج وعقدتون مبارک ایشالا سالیان سال درکنارهم روزکارخوشی رو سپری کنید
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم گلم
مامان علی
20 مهر 93 11:35
سلام دوست خوبم عزیزم ایشالله که خوبین وسوگند جونی هم سلامت مامانم روبه راه عزیزم پیامهای محبت امیز وپرمهرت رسید من یکم گرفتاربودم دیر تایید کرد خجالت زده شماییم سوگند جونم وببوس عزیزم سلام عزیزم خیلی ممنون خوبیم مامانم خیلی درد داره نمی دونم چرا انشالله همیشه گرفتار مسائل خوب و خیر باشی خواهش می کنم عزیزم این چه حرفیه شما هم علی کوچولوجونمو رو ببوسید
مامان علی
20 مهر 93 12:18
عیدت مبارک فایزه ساگند گلم ایشالله بزرگترین عیدی مال شماباشه وتندرستی خودت ومامان گلت ودختر نازت رو خواهانم
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
عید شما هم مبااااااااااااااااااااارک عزیزم ممنونم بابت این دعای قشنگ و دلنشینت عید سید علی جون ببوووووووووووس
خواهرفرناز
20 مهر 93 13:01
فائزه جون نوشتم نخوداب چیه مامان مرمرم نوشت ماهم دستورشو داریم مثل ابگوشت شماست نخود ولوبیا ویکم برنج وگوشت وپیاز وسیب زمینی توش داره همون دستور پخت بقیه هستش توش رب برای خوش رنگی میزنند من دیروز ترخون وشنبیله درحد کم بهش زدم خوشمزه شده بود بعد از اینکه پخت ابشو از مواد حامدش جدا میکنیم بعدش با گوشکوب میکوبیمش در نهایت توی بشقاب میکشیم وکنارش یه کاسه از ابش میذاریم که هر کی دوست داشت نون توش خرد کنه وبخوره یه غذای قدیمی هستش منم تااین حد بلدم
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
وای چه خوشمزه حتما یکدفعه درست می کنمممنونم جوابمو دادی
مامان ناهید
20 مهر 93 16:56
سلام فائزه جون خوبید پس شما کرج می شینید چقدر من تعریف این شهر را شنیدم وانشالله سال دیگه که دخملی بزرگتر شده حتمآ تو جشن بادبادکها وروز جهانی کودک شرکت کنید خواهش می کنم وظیفه بود آخییییییییی خیلی ناراخت شدم بمیرم الهی اصلا فکرشو نمی کردم انشالله که زود شفا پیدا کنه براش دعا می کنم عزیزم این باعث افتخار من هست با افتخار لینک شدید گلم سوگند جونو ببوس
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام ناهید جان بله ما اهل کرجیم و ساکن این شهر ولی همچینم تعریفی نیست انقدر مهاجرت تو این شهر زیاده که حد نداره خوشبحالت تو شهرت هم همشهریات هم زبونتن واهل همونحان اره بزرگتر بشه حتما میبرمش چون الان درک زیادی نداره از این موضوعات ببخشید ناراحت شدی گلم ممنونم عزیزم شما و دوردونه های گلتم لینک شدید
مامان ناهید
20 مهر 93 17:01
فائزه جون گفته بودید دوستان اگه رمز خواستن می دید منم این افتخار را دارم؟