سوگند مامانسوگند مامان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره
پیونداسمانی ما پیونداسمانی ما ، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
و جشن پیوند ماو جشن پیوند ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
مامان فائزهمامان فائزه، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه سن داره

نفس بابا عسل مامان

عید غدیرخم

1393/7/20 21:42
951 بازدید
اشتراک گذاری

 

عید غدیر خم بر شیعیان و

عاشقان

 

امامت و ولایت

مباااااااااااااااااااااااارک باد

 

نه فقط بنده به ذات ازلي مي نازد

ناشر حکم ولايت به ولي مي نازد

گر بنازد به علي شيعه ندارد عجبي

عجب اينجاست خدا هم به علي مي نازد

 

پسندها (7)

نظرات (21)

عمه فروغ
20 مهر 93 21:44
سلام عیدتون مبارک
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنون بر شما هم مبارگ
مامان علی
21 مهر 93 0:55
فائزه جون سوگند عزیز بازم میگم عیدتون مبارک دعاتون مستجاب،حاجت تون روا، بابت اون کامنت هم میبوسمتون هوار هوار
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
عید شما هم مباااااااارک انشالله گلم خواهش می کنم عزیزم منم میبوسمتون
ارام
21 مهر 93 8:19
فائزه جون کامنت من نیومده؟
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
نه ارام جان کامنت از طرف شما نیومده
خواهر فرناز
21 مهر 93 11:00
عیدتون مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک ما عیدی میخوایم یالا یالا یالا یالا
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
عیدی شما هم مبارک خانمی چشم عزیزم
مامان عالمه
21 مهر 93 11:13
سلام دوست عزیز______$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____هستم__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ ..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°_____ _$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$ _____________€._______________$$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ ____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
عید شما هم مبارک چشم حتما میام پیشت
مامان عالمه
21 مهر 93 11:14
رمزتو عوض کردییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
بله گلمبراتون نفرستاده بودم
مامان آنیسا
22 مهر 93 7:31
خاله جون عیدتون مبارک ایشالا که به حق این روز عزیز کسالت مادرتون رفع بشه
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم عزیزم انشالله هر چی خود خدا صلاح میدونه همون بشه
مامان مهراد
22 مهر 93 13:45
باز هم عید رو بهتون تبریک میگم.... امیدوارم بحق این روز و از برکت وجود شما و پدر مهربونت و همه سادات عزیز ،مادرت لباس عافیت بپوشه.
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
عید شما هم مبااااارک ممنونم مهری جونو سپاس از دعای قشنگت
مامان مهری
22 مهر 93 13:46
در ضمن فکر نکنی یه وقت ما بی خیال عیدی شدیم ها......................... یادم نرفته.
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
چشم عزیزم قدمتون سر چشمای ما تشریف بیارید منزل عیدی هم میدیم
مامانِ بهار
22 مهر 93 16:52
_________♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥ __________________♥♥♥♥♥♥ ___________________♥♥♥♥ ___________________♥♥ __________________♥♥ _________________♥ _______________♥
ارام
23 مهر 93 8:33
جل الخالق حالا اينجا هم مثل بلاگفا نظرات رو نميرسونه؟؟؟ بابا كلي اومديم و رفتيم و عيد رو بهتون تبريك گفتيم و ازتون دعا مسئلت كرديم هيييييييييييييييي روزگار حالا كه گذشت اما پساپس عيدتون مبارك انشاءالله امسال هرچي از خدا ميخواين با دستان شفاعتگر اقا امير المومنين رزق و روزيتون بشه
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
نمی دونم گلم چرا اینطوریه ممنونم عزیزم شما که ما رو تو وبتون شرمنده کردی محتاجیم به دعات عزیزم بد روزگاری ارام جان بد روزگاریه ممنونم عید شما هم مبااااااااااارک بابت دعای قشنگتم سپاس مهربوونم به محمد باقر عزیز هم بگو وقتی حمد و سوره می خونه با اون قلب مهربونش مامانی سوگند هم دعا کنه خیلی گرفتاریم و محتاج به دعاخیر دوستان
مریم مامان آیدین
23 مهر 93 14:21
عیدتون مارک باشه دوست سیده و سادات کوچولوی خوشگلم الهی همیشه دلتون شادو لبتون خندون باشه و برای ما هم دعا کنین با اون نفس حق بچه سیدیتون
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم مریم جونی عید شما هم مبااااااااااااااارک خیلی ممنونم مهربوووووووونم اگه لایق باشیم حتما دعا می کنیم ببووووووووووووووس ایدین جونمو
مامان علی
25 مهر 93 15:46
سلام فائزه جان،مامان چطوره؟بهترشد؟نگران بودم چه کردین.دکترش نیومده هنوز آن شا الله شفا وارامش پشت در خونتون منتظره بیاد تو سوگند عزیزم وببوس
مامان علی
25 مهر 93 15:46
سلام فائزه جان،مامان چطوره؟بهترشد؟نگران بودم چه کردین.دکترش نیومده هنوز آن شا الله شفا وارامش پشت در خونتون منتظره بیاد تو سوگند عزیزم ومیبوسم
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که به فکر ما هستید ممنونم که جویای حال مادرم هستید تو این زمونه که برادر از خواهر احوال پرسی نمی کنه برای من این کامنتهای پر مهر دوستان یه دلگرمی بزرگه واقعا میگم دل گرمم می کنید مامانم نباید عمل بشه چون مشکلش گسترش پیدا کرده و دکترش صلاح نمی دونه عملش کنه باید شیمی درمانی ادامه پیدا کنه ولی مامان نمی دونه کخ مشکلش بیشتر شده فقط گفتیم درمان قبلی رو باید ادامه بدی اوضاع ما که بهم ریخته است ولی بخاطر مامان هممون میگیم همه چیز عاااااایه ما چقدر خوشبختیم همه چیز و سپردیم به بزرگی و کرم خدا خودش به همون عنایت کنه و مامان شفا پیدا کنه ممنونم گلم بابت همراهیت و پیگیریت شما هم علی جونو ببوووس
مامان علی
25 مهر 93 23:17
الهی فدات شم دوستم میدونم تو شرایط خوبی نیستین وبیم وامید تو دلتون فراوونه ومن سست ایمان اغلب تو شرایط خیلی ضعیف ترازاین همش آز خدا وحکمتش مینالم ولی خداروشکر شما ایمان قوی و اراده مصممی داری،پشتت به جد بزرگوارت وپدر مهربونت گرمه،خانمی کمترین کاریه که به عنوان یک دوست حتی مجازی درحد احوالپرسی ازمون برمیاد ، خیلی خوبه که وانمود میکنین موضوع پیچیده نشده،ایشالله با انرژی مثبتی که میدین واقعا همینطور بشه که تظاهر میکنین وواقعا به زودی بیای وبگی مامان شفا گرفته تا اون روز ماکنارتیم حتی مجازی
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونم که تو این شرایط دلتون پیشمه من واقعا دارم کم میارم موقعی که مامانم از درد اشک تو چشماش جمع میشه می خوام دنیا خراب بشه موقعی که میبینم دختری با مادرش بیرونه و خرید می کنهو مامانش داره برای نوه اش بافتنی میبافه می خوام دنیا خراب بشه من خیلی تنها هستم تا حالا شنیدی طرف پرکسه ولی بیکسه اون منم منم که به غیر از همسرم کسی رو ندارم موقعی که تنهام براش گریه کنم براش بگم این دنیا خیلی بده خیلی بی رحمه خیلی بی وفاست من دلم می خواد نه بخاطر سوگند هیچی دلم نمی خواد فقط می خوام خدا کمکم کنه ببخش دوستم دلم گرفته از این همه غم دوساله و نیم که من دلم گرفته و این غروب تو خونه ما تمامی نداره میشه یه روز گرمای خورشید و تو بدنه سرده و نهیف مامانم حس کنم به امید روز برامون دعا کن اتفاقا زهرا جون از هر حقیقی حقیقیتری اینهمه فامیل داریم یکشون نمی گه حالت چطوره پس دمت گرم نفست حق دوست مجازی ولی نه حقیقی من
سحرمامی آرتین
27 مهر 93 14:22
سلام عزیزم عیدتون مبارک.(البته ببخشیددیرشد ) سوگندخاله چیکارمیکنه؟میبوسش راستی فک کنم کامنتم نیومده توپست قبلی.ولی بازم میگم انشاالله مادرتون به حق این روزایی که به محرم نزدیکه خوب میشن.وتوعزاداری امام حسین(ع )شرکت میکنن.آمین انشاالله تک تک دعاهاتون مستجاب میشه.منم بازبراتون دعامیکنم. موفق باشین.
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیزم خواهش می کنم هر چه از دوست رسد نیکوست نه کامنتی نیومده خیلی ممنونم عزیزم انشالله همه بیماران شفا پیدا کنند مرسی گلم سپاس از محبت بی کرانت
مامان سویل و آراز
27 مهر 93 14:23
دوست گلم خیلی ببخش که دیر خدمت رسیدم برای تبریک عید شما عزیزان سرم شلوغ بود عیدتون مبارک
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیزم خواهش می کنم گلمهر چی از دوست رسد نیکوست دیر و زود نداره ممنونم گلم عید شما هم مباارک
مامانِ بهار
27 مهر 93 20:49
____________@@_@__@_____@ ___________@@@_____@@___@@@@@ __________@@@@______@@_@____@@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@@______@_@ _________@@@@_______@_______@ _________@@@@@_____@_______@ __________@@@@@____@______@ ___________@@@@@@@______@ __@@@_________@@@@@_@ @@@@@@@________@@_____ _@@@@@@@_______@_____ __@@@@@@_______@@_____ ___@@_____@_____@_____ ____@______@____@_____@_@@ _______@@@@_@__@@_@_@@@@@ _____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@ ____@@@@@@@__@@______@@@@@ ____@@@@@_____@_________@@@ ____@@_________@__________@ _____@_________@_____ _______________@_____ ____________@_@_____
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
مرسی خانم گل
مریم مامان آیدین
28 مهر 93 19:32
سلام فائزه عزیزم حالت خوبه دوستم....سوگند خوشگلم خوبه کم پیدا شدی و نگرانت شدم...امیدوارم بی خبری خوش خبری باشه...حتما خونه مامان هستی...مامان بهتره؟ حال روحیش بهتر شده؟ ایشالا که اذیت نشه و این مراحل شیمی درمانی آخرین ها باشه و مامان هم خوب خوب بشن دلم پیشتونه همش....برای خودت بیشتر دعا میکنم که حال روحیت بهتر بشه تا مشکلات جسمی هم به تبعیت از اون از بین برن مواظب خودتون باشین دوستم...ببوس عروسک خانوممو
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلااااااااااااااااااااام به دوووووووووست گلم ممنونم عزیز دلم من شدیدا سرما خوردم و سرم خیلی درد می کنه بخاطر همین کمتر میتونم پشت سیستم بشینم از اینورم سوگند به شدت به کامپیوتر و گوشی حساسیت پیدا کرد و دستم بینه یا ببینه پشت سیستم هستم مکافاته پیش مامان که میرم ولی این دوروز سرما خوردم نرفتم حالا مامانم متغیره یه لحظه خوبه یه لحظه بد ولی چون بهش نگفتیم کبدش هم درگیره و فقط برای مراحل تکمیلی باید شیمی درمانی بشه یه خورده پذیرفته خیلی ممنوووووووووووونم عزیزم انشالله گلم خیلی ممنووووووووووووووووونم اتفاقا پیش خودم میگفتم هیچ کس من و دوست نداره از من نمی پرسه مردم زنده ام تا کامنتهای پر مهر دوستانو دیدم به خصوص شما عزیز دلم باز هم ممنونم من که به کلی پشت سرم تاسه ولی به خودم دارم نهیب می زنم که دیگه بسه قوی باش ممنوووووووووووووووونم عزیزم اگه کمتر میام نت شرایطم جور نیست ولی دل پیش دوستان هست الانم دارم به شدت سرفه می کنم یکم شرایط بهتره بشه میام شما هم ببوووووووووووووووووووووووووس شکلات فندقی خوشمزه خاله رو
مریم مامان آیدین
29 مهر 93 16:56
فائزه جونم بازم سلام این چه حرفیه عزیزم؟ باور کن خود من اصلا روم نمیشه بیام وبت....همش میگم مثل پیرزن ها فقط میگم ایشالا و دعا میکنیم ولی کسی خبر نداره دل تو چی میگذره؟ میدونم روزای سختیه...خودت ،مامانت...یه عروسک شیطون و شاد که خبر نداره دورو برش چه خبره خیلی خوشحال شدم که میخوای قوی باشی و پشت کنی به همه ناراحتی ها ...خدا بهترین تصمیمات و انتهاباتو برامون میکنه....بهش اعتماد داشته باش و همه چی رو بسپر به خودش و با لبخندت دل سوگند عسلیمونم شاد کن و برو به جنگ غصه ناراحت شدم که سرما خوردی...سوگند که خوبه؟؟ من هم تازه دارم خوب میشم...پاییز و با قشنگی هاش همچین موزی هم هست ایشالا بهتر شده باشی و با لبخند شیرین خودت و عروسک خانوم بری پیش مامان گلت که دلشاد بشه مامان و سوگند نازمو از طرف من ببوس
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیزم دوست مهربوووووووووووونم عزیز دلمی این چه حرفیه شما نفست حقه و دعای دوستان هم معجزه گر که من واقعا به دعای دوستان اعتقاد دارم سوگند خیلی بلا شده و منم واقعا کم میارم ولی اینم دوره ای از زندگیمونه و بهترین دوره زندگی سوگند جونم همه چیز و سپردم به خدا فقط خدا چون غصه من کار و راحتر نمی کنه برام سختر می کنه سرمای بدی خوردم ولی تازه امروز گلوم دردش کم شده و حسابی دارم به خودم میرسم که سوگند بعد از چند روز خونه نشینی فردا بره تووولد الهی دوستم خدا رو شکر بهتری گلم پاییز دیگه ممنووووووووووووووووووونم مریم جوووووووووووووووونم ببوووووووووووووووووس عسله خاله رو
مامان مهری
30 مهر 93 0:57
سلام. خوبی؟ مامان چطوره؟؟؟ سوگند جون خوبه؟ خبری ازتون نیست!!!!!!!!!!!! نگرانم
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام مهری جونم ممنونم که جویای حالمون هستید مامانم همون طوری تغییری نکرده و الانم بیمارستانه به امید خدا فردا میاد خونه مریض بودم گلم سوگند هم خوبه فدای محبتت ببخش نگران شدی عزیزم بزودی میام پیشتون