سوگند مامانسوگند مامان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره
پیونداسمانی ما پیونداسمانی ما ، تا این لحظه: 17 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
و جشن پیوند ماو جشن پیوند ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
مامان فائزهمامان فائزه، تا این لحظه: 38 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

نفس بابا عسل مامان

پست موقت

1393/9/10 0:37
719 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به مهربونا

سلام به با معرفتا

سلام به کسای که تا حالا من و ندیدن و دلشون با منه

وقتی کامنتهای پر مهرتون و خوندم اشک تو چشمام جمع شد واقغا به خودم می بالم که تو این زمونه هستند کسانی که قلبشون بزرگه دلشون دریاست و دوستای گلم من هستند

عزیزانم مامانم حالش بد نیست نمی تونم بگم خوبه نه بده چون احوالات مامان نوسان داره

من تو طول هفته 5 روز تقریبا صبح تا شب پیششم بقیه روزها هم انقدر کار خونه و سوگندی زیاده وقت ندارم بیام نت

الانم اومدم که بگم ما خوبیم ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم ببخشید که دیر اومدم برای خبر دادن از خودمون یه چند روی هم نت نداشتم و تازه دیشب سیستم و درست کردیم

واقعا از کامنتهای پر مهرتون ممنونم نمی دونم چی بگم واقعا از صمیم قلب همتونو دوست دارم

فقط انشالله جواب کامنتهای پست قبلی رو میدم چون دوست نداشتم بدون جواب تایید کنم پس به بزرگی خودتون ببخشید

من برم خیلی خسته هستم

سوگند هم ماشاالله شیطون شده دایره لغاتش گسترده شده و من و با شیرین زبونیاش امید وار می کنه

برای سوگندم خیلی کمم ببخش مامان شرمنده ام  جبران می کنم

البته خواهر همسرم به اصرارخودش  من و کلاس یوگا ثبت نام کرده به قول ایشون حاله روحیم خوب میشه البته هفته ای یه جلسه هست 8 تا 10 صبح از دوشنبه شروع میشه امیدوارم حداقل این کلاس یه خورده از بار فشار روحی که دارم کم کنه

البته فقط یاد خدا به ادما ارامش میده

خوب روی ماه همتون و میبوسم کوچولوهای خوشگلتون و میبوسم

دوستان نظرات بدون تایید  ثبت میشه و انشالله جواب همشونو میدم

این پست هم موقته موقته

میام فعلا خداحافط

ما رو یادتون نره از دعای خیرتون

عاشقتونم

 

 

پسندها (11)

نظرات (38)

مامان افسانه
10 آذر 93 1:25
سلام فائزه عزیز و ماهممممممممممممم خدا روشکر که همگی خوبید این برای ما از هر چیزی مهمترهههههههههههههه ان شاالله حال مامانت هم خیلی زود خوب خوب میشه نا امید از درگاه خدا شیطونه خدا رحیم و مهربانه و عاشقه بنده هاااااااااااااااش خیلی دلم برای سوگندمم تنگ شده روی ماهشو ببوووووس بهت حق میدم وقت نداشته باشی عزیزم ولی داری قشنگ ترین کار دنیا رو میکنی دوست گلم خیلی دوستتون دارم در پناه حق باشید
مامان مهراد
10 آذر 93 8:51
سلام خیلی دلمون براتون تنگ شده بود ...... میدونستم که پیش مامان هستی ولی با این حال همیشه نگرانتون بودم. خوشحالم که خوبین. امیدوارم کلاس یوگا برات خوب باشه. می بوسمتون.. منتظر عکس های سوگند گلی هستیم.
خواهر فرناز
10 آذر 93 9:47
سلام سوگند جون سلام فائزه جونی خداراشکر مامان بهترن ایشالا بهترم میشن زود بیا منتظرتیم میبوسمت
مریم مامان آیدین
10 آذر 93 11:06
سلام فائزه عزیزم خوشحالم که خوبی....خوشحالم که قراره بری یوگا....مهم نیست کجا و چه کاری مهم اینه که دو ساعت فارغ از هر کاری به هیچی فکر نکنی.... خوشحالم عروسکت شیرین زبونی میکنه و دنیاتونو رنگی و شیرین میکنه....و خوشحالم که مامان خوبه.....حتی گاهی خوب هم خوبه... لازم نیست خودتو درگیر جواب دادن کامنتا کنی عزیزم....همین که گاهی بتونی بیایی و یه پست کوچولو بزاری که حالت خوبه....سوگند خوشگلمون خوبه و خیالمونو راحت کنی ممنون هم میشیم مواظب خودت و عرسکمون باش......راستی خوش به سعادتت که این همه برای مامان گلت وقت میزاری....سوگندی که تو همچین فضایی بزرگ میشه چه چیزای قشنگی یاد میگیره و وچه سرمشق زیبایی جلو روشه ببوس فرشته کوچولومونو....به مامان هم سلام برسون و خییییییییییلی هم مواظب خودت باش
مهزاد مامان عرفان
10 آذر 93 11:30
سلام فائزه جون. خيلي شرمنده ام خانومي . خيلي دوست داشتم توي يه شهر بوديم و كمكت ميكردم. عزيزم خدا ارحم الراحمينه. انشالله به يار خدا و شفاي ائمه زودي از اين بيماري راحت ميشه و سالهاي سال در كنارتون ميمونه و با خنده شما دلخوش ميشه و شما هم روانت شاد ميشه. دلمون براي سوگند شيرين خيلي تنگ شده. از طر من و عرفان حسابي ببوسش. انشالله همين روزا بهت زنگ ميزنم. خيلي شرمنده ام. دليل بي مهريم رو بهت تويضيح ميدم. گلم.
فریده مامان آیهان
10 آذر 93 13:44
سلام فائزه جون انشالله که حال مامان خوب میشه.نگران نباش.روحیتو حفظ کن تا بتونی به مامانت کمک کنی.لایق باشم دعا میکنم.سوگند جونو ببوس.
عمه فروغ
10 آذر 93 23:29
سلام فائزه جان.ان شاا.. مادرتون سلامتی اش رو بدست بیاره و همیشه کنار هم شاد و خوش باشید
مامان علی
11 آذر 93 3:05
سلام فائزه مهربونم خداروشکر مامان بهتره،ایشالله به زودی رخت عافیت وسلامت کامل میپوشه،خیلی نگران سوگند نباش همین که می‌بینه شما چقدر بر ا مامان تلاش میکنین یک دنیا درس زندگیه.کلاسم فوق العادست هم برا زنگ تفریح هم ریلکسیشن.ایشالله با خبرهای خوش بیای. کیک پست انرژیک بزاری سوگند گلی رو میبوسم و برات بهترینها رو آرزو میکنم.
مامان سحر
12 آذر 93 0:25
ایشالا که همه چی بر وفق مرادتون بشه دوست خوبم..توکل بخدا
مامان عالمه
20 آذر 93 12:11
انشاالله کلاسهای خوبی داشته باشی به ماهم سر بزن
مریم مامان آیدین
20 آذر 93 14:22
سلام فائزه جونم خوبی دوستم سوگند خوشگلمون خوبه....جات خیییییلی خالیه و دلم هم برای سوگندی تنگ شده حتما الان وروجکی شده واسه خودش خانوم خوشگله فقط اومدم بگم به یادتونیم و دلتنگ امیدوارم حال مامان هم خوب باشه و زود دوباره برگردی و به خبر سلامتی مامان خوشحالمون کنی عزیزم به مامان و خواهرا و بابای گلت سلام برسون و سوگند خوشگلمو هم ببوس
مریم(مامان کیان)
20 آذر 93 18:14
سلام فائزه جون نمیدونم چرا این پست و ندیده بودم تا امروز ؟؟؟؟ کلا گرفتار آلزایمر شدم انگار.... سوگندی خوشگلم چطوره؟ مامانت چطورن ؟ همه خوبین؟ این وسطا یه وقتی بزار و چند تا از عکسای سوگند و برامون بزار کلی دلم براش تنگ شده
مامان دلنیا
21 آذر 93 16:15
سلام فائزه جون خوبی سوگند جون خوبه. عزیزم ایشالله هرچه زودتر حال مامان گلت خوب شه . فردام اربعینه.ایشالله حاجت روا شی وهرچی از خدا میخوای بهتون بده موظب خودتون باشین.
مامان دلنیا
21 آذر 93 16:15
عزیزم منم رمز میخوام
مامان افسانه
22 آذر 93 15:01
سلام فائزه جونم خوبی خانمی سوگند نازم خوبه ان شاالله حال مادرت هم بهتره حسابی خسته نباشی دوستت دارم و خیلی دلم براتون تنگ شده عزیزم روی ماهتون رو میبوسمممم
مریم مامان آیدین
23 آذر 93 17:59
مامان امیرعلی
24 آذر 93 12:06
سلام فائزه جون کجایی خانومی کم پیدا منتظرتم بیا پیشم
مریم مامان آیدین
29 آذر 93 20:03
مگر می شود زندگی مرا به هم ریخته آفریده باشد، خدای دانه های انار... یلدا مبارکدوست خوبم
مامان رادين
2 دی 93 16:46
برای سپری کردن لحظاتی شاد در کنار خانواده ، به کافی شاپ بستنی اسمال مشتی سر بزنید گوهر دشت -6 شرقی
فریده مامان آیهان
3 دی 93 8:56
خوبین فائزه جون؟همه چی روبه راهه؟
مامان علی
3 دی 93 15:29
سلام عزیزم سوگند جون چطوره؟مامان بحمدلله بهتره؟ایشالله به زودی با خبرهای خوش برمیگردی ودوباره فعال میشی. امیدوارم روزهای سخت به زودی سپری بشه.سوگند جون ومیبوسم والتماس دعا دارم سلامت ودل شاد باشی دوستم.
آجی فاطمه
4 دی 93 12:22
نمیخوای بیای فائزه جونم؟
فریده مامان آیهان
8 دی 93 2:25
کم مونده یه ماه بشه ولی هنوز نیستی.انشالله که همه چی روبه راه باشه.
مریم مامان آیدین
14 دی 93 13:16
سلام فائزه جونم...خوبی دوستم دلم براتون تنگ شده و برای سوگندی خییییییییلی تنگ شده زود بیا عزیزم.....حداقل بیا و یه عکس از دخملی که باید خانوم شده باشه برامون بزار دوستم خوش باشین و سلامت....به مامان و بابای گل هم سلام برسون و همینطور به همسری مهربون....ببوس سوگند عسلمو
فائزه مامانه سوگند
20 دی 93 16:54
سلام دوستان گلم از همتون سپاسگذارم و بابت اینهمه لطف بی دریغ و بی منتی که به من داشتید شرمنده عزیزانم نتوستم جواب کامنتهای پر مهرتون بدم با گوشی خیلی سخته نگارش کردند خواستم ازتون تشکر کنم از همتون
مریم(مامان کیان)
20 دی 93 17:29
خیلی خیلی ممنونم فائزه جان خیلی خوشحالم که حالتون خوبه و با ذوق تمام منتظر دیدن عکسای سوگند خوشگلم با موهای بلند هستم واقعا ممنونم که بهمون سر زدین
مامان کیانا و صدرا
20 دی 93 18:24
در گذر از روزهای سخت،این انسانهای سخت هستند که میمانند نه روزهای سخت...
مامان مهری
21 دی 93 11:34
وقتی دیدم اسم وبلاگتون تو بروز شده ها اومده خیلی خوشحال شدم...... امیدوارم خیلی زودبا خبر های خوش بیای...
مریم مامان آیدین
21 دی 93 11:49
سلااااااااااااام فائزه گلم خیلی خوشحال شدم که یه سری زدی عزیزم...واقعا میگم که خیییییییییییلی خوشحال شدم من هم شدیدا منتظر عکس های جوجه طلایی 30 ماهمون هستم به مامان و بابا خییییییییلی سلام برسون گل من
مامان آروین(مهناز )
22 دی 93 13:14
سلام فائزه جان انشاء الله هر چه سریعتر حال مامان گلتون خوب بشه و شما هم برگردین به روزهای خوب گذشته و عضو فعال نی نی وبلاگ خیلی دلمون براتون تنگ شده سوگند جون رو خیلی ببوس عزیزم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
27 دی 93 17:14
امیدوارم هر چه زودتر مامان مهربونت خوب بشن عزیزم
مامان مهری
29 دی 93 12:50
وای وای چه عکس خوشگلی... چه خانومی شده این پی ناز چه ژستی گرفته
مامان مهری
29 دی 93 12:51
ببخشید منظورم پری ناز بود اشتباها " ر" جا افتاد
naria
30 دی 93 10:49
با سلام طراحی،چاپ و برش استیکر برای اطاق کودک و نوجوان با طرح های کارتونی دخترونه و پسرونه برای دیدن نمونه طرح ها و دانلود کاتالوگ از این وبلاگ دیدن فرمایید. www.stikers.blogfa.com با تشکر
عسل
29 فروردین 94 11:44
سلم مهن عسل لم
عسل
29 فروردین 94 13:24
سلم
عسل
29 فروردین 94 13:33
سعكهد بامهن دهسه ميشي
عسل
29 فروردین 94 22:32
سلام