سوگند مامانسوگند مامان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
پیونداسمانی ما پیونداسمانی ما ، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
و جشن پیوند ماو جشن پیوند ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
مامان فائزهمامان فائزه، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

نفس بابا عسل مامان

یه تشکر ویژه و یک تبریک تولد ویژه

1393/8/1 17:36
1,169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستان خوبم

من چند روی میشه سخت سرما خوردم و اصلا نمی تونستم پای نت بشینم خواستم از دوستای گلم که همیشه جویای حاله ما هستند تشکر کنم و بگم انشالله که خدا همیشه حافظ خودشون و کوچولوهای دوست داشتنیشون باشهبوسو ببخشید نتونستم به وبتون سر بزنم و پستهای خوشگلتون و بخونمخجالت

مممممممممممممممممممممممممممممممممنونم به فکر من هستیدبوس

هفته پیش با سوگند بیرون رفتیم و کلی خوش گذشت بهمون و اونم اخرین روزی بود که حالم خوب بود بعد از اون روز مریض شدم انشالله بزودی با عکسای جدید دخمل نانازم میام پیشتونمحبت

فردا سوگند  جونم تولد یه فرشته خوشگل به اسم پریماه دعوته و بخاطر سوگند جونم دارم حسابی استراحت   می کنم که بتونیم به این مهمونی بریمجشنانشالله با عکسا ی تولد پریماه جون و روزهای که گذشت وبلا گ دخملی رو بروز می کنمآرام

خیلی از دوستان عزیزم جویای حال مادرم بودند حال مامان تغییری نکرده و بنا به تشخیص پزشک معالجش شیمی درمانی داره میشه و عمل نمیشهغمگین ولی من دیگه همه چیز و به کرم و بزرگی خدا سپردم و از خدا شفاعت کامل مامان و می خوام و ازش می خوام انقدر ما رو از در خونش دست خالی برنگردونه .

دوستان گل ماه محرم دیگه داره فرا میرسه ما رو که همیشه شرمنده نفس حق خودتون کردید ایندفعه و در این ماه هم دعامون کنید که انشالله خداوند همه بیماران و شفا بدهآرام

راستی امروز تووووووووووووووووووووووووولد خواهر مهربوووووووووووووووووووووونم فاطمه سادات هست

خواستم اینجا هم بهش تبریک بگم و هم ازش تشکر کنم که همیشه کنار مامان هست و نبود من و تو بیمارستان بخاطر شرایطم جبران می کنهبغل

خواهر عزیزم تووووووووولدت مباااااااااااااااااارک با بهترین ارزوها برای بهترین گل هستی فاطمه خوبممحبت

پسندها (12)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (45)

آجی مهربـــــــــــان
1 آبان 93 18:39
سلام فائزه جونم خدا میدونه این چند روز که نبودی دلم مثل سیروسرکه میجوشید این قدر نگرانت بودم که حد نداره شماره اتم نداشتم باهات تماس بگیرم حالتو بپرسم خداراشکر فقط سرماخوردگی بوده خیالم راحت شد همش دلم این جند روز نگران تو بود تو تمام مدت نگرانت بودم همش یهو انگار میومدی تو فکرم ونگرانت میشدم تولد پریماه جون مبارک میگم مگه تو خواهرداری؟من فکر میکردم تک دختری تولد خواهری جونتم مبارک
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام دووست خوووووبم ممنووووووووووونم از لطفه بیکرانتاخی الهی قربون قلب مهربونت ببخش نگرانت کردم عزیزم اصلا حوصله نداشتم هنوزم سرما دارم سوگند هم همون شب که از تولد اومدیم مریض شده[ناراحت مرسی عزیزم بله گلم یدونه خواهر مهربون دارمچرا همچین فکری کردی ممنووووووووونم گلم
مامان مبینا
1 آبان 93 18:44
عزیزم تولد خواهری مبارررررررررررک امیدوارم مادرتون هر چی زودتر شفا پیدا کنه امیییییییین
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم امیییییییییین
شهره
1 آبان 93 18:47
دوستم ایشالا که زودتر حال شما و مامانتون خوب بشه تولد هم به هردوتون خوش بگذره تولد خواهر مهربونتون مبارک ایشالا تنشون همیشه سالم باشه و به حق این روز های عزیز هر دوتون به پاس محبتهایی که به مادرتون دارید هیچوقت نیازی به پرستار نداشته باشید سوگند جونو میبوسم
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم گلممرسی توولد خوبی بود فقط یه خورده سر و صداش زیاد بود ممنوونم عزیزم بابت دعای قشنگت الهی امین شما هم گلهای خوشگلتو ببوووس
مامانِ بهار
1 آبان 93 22:15
ان شالله هر جا هستی سلامت باشی دوستم . ان شالله حال مامانتون هم زود زود خوب بشه ...دست خواهرتون هم درد نکنه .. تولدش مبارک
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سپاس عزیز دلمخیلی ممنونم انشالله لطف داری دوستم
مامان مهری
1 آبان 93 22:20
تولد تولد تولد خاله جون مبارک خاله و خواهر نعمت های بزرگی هستن خدا براتون حفظش کنه.
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنوووووووووونم مهری جون واقعا خواهر یه نعمت بزرگه نمی دونم اگه تک دختر بودم تو این شرایط چه میکردم
مامان مهری
1 آبان 93 22:23
الهی بمیرم. شما هــــــــــــــــــم سرما خورده بودین؟؟؟ خوب استراحت کن بعد برو تولد پریماه جون و یکم حرکات موزون انجام بده بدنت گرم میشه و خوب میشی
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
خدا نکنه دووووووستمچشم استراحت کردم و تولد هم رفتم ولی چون تولدهای فامیل های همسرم مختلط هست ما نمی تونیم حرکات موزون بزنیم بقیه میزنند و ما فیض میبریم
مامان افسانه
2 آبان 93 0:20
سلام دوست مهربونم الهی بگزدم نبینم مریض شدی منم چند وقت پیش مریض شده بودم تابحال مریضی رو با وجود داشتن یه بچه تجربه نکرده بودم یعنی وضعی داشتیمممممممممم ان شاالله زود زود خوب میشی و حسابی تولد به سوگند نازمو مامان خوشگلش خوش میگذره از خدای مهربون میخوام حال همه مریض ها مخصوصا مادرت بهتر بشه همیشه با تنی سالم کنار عزیزانش زندگی کنه خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی عاشقتونممممممممممممم
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااام افسانه جونمخدا نکنه گلم دارم خوب میشم واقعا با بچه خیلی سخته منم به قولی این مدت جون دادم تا خونه رو سر و سامون دادم ممنونم عزیزم با دعای خیر شما انشالله بهتر میشه ممنووووونم ما هم عاشقتووووووووووونیم
مامان سحر
2 آبان 93 0:30
دوست خوبم پیشاپیش 29 سالگیت مبارک..الهی که سایه تون از سر زندگیتون کم نشه...
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنوووووووووونم دوست گلم
مریم مامان آیدین
2 آبان 93 1:37
سلام فائزه گلم...خدارو شکر که حالت بهتره عزیزم ببخش دیر پستت رو خوندم...امروز درگیر مهمون بازی بودم و مهمون داشتم تولد فاطمه جون گل هم مبارک.....الهی خدا یارش باشه که کنار مامانتونه...خدا شما دخترای مهربونو واسه هم و بعد هم واسه مامانی و همسر و خانواده نگه داره ای جووونم که عروسک خانوم میخواد بره ددر و تولد...الهی که حسابی بهتون خوش بگذره مواظب خودتون باشین دوستم....ببوس سوگند جووووووووووووووووونمو
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلااااااااااااااااااااام دووووووووستمممنووووووووووونم عزیزم بهترم خواهش می کنم مهمونی خووووووووووش گذشتخیلی ممنوووووووونم عزیزم مرسی مهربووووووووونم خاله جونی بهمون خوش گذشت ولی شب سوگند تا صبح تب داشت و الانم بدجوری صداش گرفته خیلی مخلصیم می بووووووووووسمتون مخصوصا وروجک دوست داشتنی رو
مامان دینا
2 آبان 93 10:58
نازی سوگندی میره تولد ایشالله خوش بگذره تولد خواهری رو هم تبریک میگم
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنوووووووووووونم دووستم
مامان علی
2 آبان 93 19:27
سلام دوست خوبم.خداروشکر که لباس عافیت پوشیدی،ایشالله دیگه مریضی ازشما وسوگند گلی دورباشه. تولد آجی مهربون هم مبارک عزیزم ما که جایگاهی نزد خدا نداریم ولی چشم محرم ایشالله بادعای خیر همه دوستان ماه شفا آرامش واسایش دوباره مامان گل وخانواده خوبت باشه خدا میدونه روزهای سختیه وهرروز میشماری تا آخرین دوره شیمی برسه وآز و.....الهی مثل برق وباد بگذره وروز موعود واز ی که خبر صحت مامان باشه به زودی میرسه سوگند ناناز بلا روببوس
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام دوستم ممنوووووووونم ولی مثل اینکه من یکم بهتر میشم فسقلی مریض میشه الانم سوگندم صداش گرفته ممنووووووووووونم عزیزم خیلی گلی خانمی انشالله دقیقا از الان دارم روزها رو میشمارم برای جلسه هفتم بعد اسکن بعد دیگه انشالله مامانم خوب بشهانشالله انشالله حتما شما هم علی کوچولو رو ببوس
مینا
3 آبان 93 13:54
ايشالا بهترشي عزيزم منم چندوقت بود حسابي سرماخورده بودم الان شكرخدا بهترم. توهم ايشالا بهترشي. ويتامين ث رو فراموش نكن. جوشونده آويشنم بهترين انتي بيوتيك طبيعيه حتما استفاده كن ايشالا مامان گلتم بهترشن و باخبراي خوبي ك از ايشون ميدي مارو هم خوشحال كني اي جونم هميشه ب تفريحو گردش عزيزم منتظر عكساي سوگندجوني هستيم تولد خواهرگلت فاطمه خانومم تبريك ميگم ايشالا صدوبيست ساله بشن
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلاااااااااااااااام مینا جون الهی دوستم خدا رو شکر بهتریمن اصلا موقعی که مریض میشم نمی تونم پرستار خوبی برای خودم باشم و همش از خوردن در میرمولی چشم حتما خانم پرستارالهی دوستم الهی به امید خدااتفاقا عکس انداختم ولی هنوز تو سیستم منتقل نکردم انشالله بزودی میزارمممنوووووووووونم انشالله
مریم(مامان کیان)
3 آبان 93 14:12
خدا رو شکر عزیزم که خودت بهتری فائزه جون و خدا رو شکر که این روزها خاطره خوب دارین تولد خواهر خوبت و بعد هم که یه تولد دیگه که امیدوارم کلی به سوگند قشنگم خوش بگذره
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم مریم جون سپاس از لطفت
مهربوون
4 آبان 93 2:22
فائزه جووون تولدت مباررررک.... ایشالا تولد 120سالگیتون ایشالا تو این ماه عزیز خدا مادرتون رو شفا بده.... ت.لد خواهری تون هم مبارک
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنونم عزیزم
عمه فروغ
4 آبان 93 20:01
سلام فائزه جون ان شاا.. هر چی زودتر خوب بشی و تولد هم به سوگند جونم خوش بگذره ان شاا.. مامان جونت هم سلامتیش رو به دست بیاره و تولد خواهری هم مبارک ان شاا.. 120 سالگیش رو جشن بگیرید سوگند جونم رو ببوس
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام خانمی ممنونم گلم سپاس از لطفتون
آجی مهربـــــــــــان
4 آبان 93 20:47
مرسی که اومدین پیشمون چون همیشه از تنهایتا واینکه حالت بد بود ودست تنها بودی وخالت اومده بودن از مامانت مواظبت کردن برای همین فکر میکردم تک دختر باشی شایدم من مطالبتو درست نخواندم که این طوری فکر میکنم ایشالا شما دوتاخواهر 120ساله بشین
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
خواهش می کنم گلم اره عزیزم تنها هستم چون خواهرم شاغله و همیشه موقعی که من پیشه مامان نیستم اون پیشه مامانه اینطوری نوبتی کردیم که مامان تنها نباشه مثلا تو بیمارستان من بخاطر سوگند نمیرم و خواهرم جای من میره و چون نی نی نداره دستش بازتره ولی تنهای من از نداشتن مامانه سالمه که باهاش درد و دل کنم کنارم باشه و محرم راز دلم باشه ممنونم دوستم خیلی گلی همه فاطمه ها گلن
مریم مامان آیدین
4 آبان 93 21:53
الهی چرا باز عسل خانوم مریض شده؟؟ قربونش برم الهی آخریش باشه و دیگه این ویروسای لعنتی برن و نیان وااااااااااااااااااااای این پست ثابتو قربون...چه جوجوی ناااااااااااااااااااااااااازی یعنی خیییییییییییییییییییییییلی خوشگله...عزیــــــــــــــــــــزم این باباته فائزه جون....چه انرزی مثبتی میفرسته....آقا من عاااشق بابات شدم خدا این عشقولانه هارو همیشگی کنه براشون....عکس فوق العاده زیباست
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
مریم جونی نمی دونم پریشب که از تولد برگشتیم تا صبح تب داشت الانم صداش بد جوری گرفته و یکمی تو خواب سرفه کردهاونجا هوا گرم بود همش در و باز میکردند بچم سرما خورد دوباره از اینور هم مامان نباید سرما بخوره من از 4 شنبه که رفته شیمی درمانی بخاطر سرماخوردگی خودم و 24 ساعتی که سوگند نباید پیشش باشه و الان بابت سوگند ندیدمش دلم برای مامان تنگ شده همشم زنگ میزنه میگه یهو نیای اینجا خوب بشید بیایید خدا نکنه دوستم مهربووووووووونم الهی زودتر این ویروسها برن مرسی عزیزم این عکسا بعد از یکسال و نیم بدستم رسیده اون موقع لپ تابمون ترکیده بود عکسها تو سیستم محمد برادرم بود تازه پنجشنبه برام اورده و من عاشق این عکسای هستم اره عزیزم بابا جونمهالهی عزیزم بابام خیلی مرده مهربونه و نمونه ای و مومن هست ممنونم عزیزم انشالله این عشقولانه ها تو همه خونه ها تو دل همه مردم باشه مسی مریم مهربووووووووووووووووووووونم
مامان افسانه
5 آبان 93 0:21
سلام دوست نازمممممممممم تولدت مبارررررررررررررررک الهی 120000000000000 ساله بشی نوه نوه نوه نوه اتو ببنی همیشه عاشق و پیروز و موفق و خوشبخت باشی عزیییییییییییزم بووووووووووووووووس هوااااااااارتا
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیز دلم انشالله انشالله مرسی مهربونم شما هم دنیا جونمو ببووووووس
مامان مهری
5 آبان 93 8:22
__████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ فائزه جون تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک. ان شاله 120 ساله بشه. انشا اله دانشگاه رفتن سوگند جونی.....
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
قربونه محبتت عزیزم
مامان مهری
5 آبان 93 8:24
تولد تولد تولدت مبارک راستی این عکسی که برای پست ثابت گذاشتی خیــــــــــــــــــــــلی قشنگه...
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
خیلی ممنونم عزیزمهمیشه به من لطف داری گلم مرسی مهری مهربووووووووووون
مامان مهری
5 آبان 93 8:38
------------------------------() ------------------------------|| -------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~} ------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*} ------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*} -----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ HAPPY BIRTHDAY TO YOU خواهر خوبم فائزه جون تولدت مبارک
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
ممنووووووووووووووووووووووووونم عزیز دلم
مامان آنیسا
5 آبان 93 14:09
بلا دوره عزیزم - ایشالا که زود زود حالتون خوب میشه - بد فصلیه تو 24 ساعت هوا مدام تغییر میکنه یا گرم میشه یا سرد آدم نمیدونه چی بپوشه منتطر عکسای دختر خوشکلمون هستیم مامانی ؟
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
اره دوست گلم هوا اصلا معلوم نیست چی جوریهخیلی ممنونم حتما یه خورده تنبلی می کنم چون عکسا تو رم دوربینه منم حوصلم نمی گیره تو سیستم منتقل کنم
مامانِ بهار
5 آبان 93 18:19
____________$$$$$$ ___________$$$$$$$$ ___$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ________$$$$$_$$$_$$$$$ _$$$$$$$$$_ $____$_$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$ $______$ $$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$______ $$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$_$_____$_$$$$$$$$$ _________$$$$$_$$$_$$$$$ _____$$$$$$$$_ $$$$_$$$$$$$ ____$$$$$$$$$_$$$$$_$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$_ $$$$$_ $$$$$$$$ ____$$$$$$$__$$$$$$__$$$$$$ ____________$$$$$$$$_$$ _____________$$$$$$_ $$ ______$$$$$_________$$ _____$$$$$$$_______ $$ ___$$$$$$$$$$$_____$$ _____ $$$$$$$$$___ $$ ________$$$$$$$__$$ __________$$$$$_$$ ___________$$$$$$ ____________$$$$ _____________$$ ____________$$____$$$$$$$ ___________ $$___$$$$$$$$$$ ___________$$__$$$$$$$$ ___________$$_$$$$$$ ___________$$_$$$$$ ___________$$$$$$ ___________$$$$ ___________$$
مامانيه نيكا
6 آبان 93 22:23
سلام فائزه مهريونم، خوبي عزيزم؟؟؟ ببخش دير نظر گذاشتم گلم عزيزم بهتر شدي؟؟ اميد وارم الان خوب خوب باشي دلم واسه سوگندم كلي تنك شده منتظر عكساي جديدشم، عكساشو بزار ديگهههههه اينم كلي بوس واسه دوست جون با معرفت و مهربونم و دختر مثل عروسكش
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیزم خواهش می کنم شما ببخش دیر تایید شد خوبم گلم چشششششششم عزیزم میزارم منم می بوسمتون هوااااااااارتا نیکا جونم خیلی دوست دارم
غزاله
7 آبان 93 23:25
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مهزاد مامان عرفان
14 آبان 93 13:24
سلام عزيزم . من و عرفان هم با تاخير تبريك ميگيم تولد خاله جون رو. عزيزم عرفان با عكسهاي عزاداري اومده. اگه تونستي يه سر به ما بزن
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیزم ممنوووووووونم الان اومدم راستی سفر خووووووش گذشت
مریم مامان آیدین
16 آبان 93 14:06
فائزه گلم تولدت با کلی تاخیر مبارک دوستم ببخش عزیزم....نت نداشتم.....واقعا شرمنده ام الهی 120 ساله بشی و قشنگترین لحظات و اتفاقات رو با خانواده مهربونت تجربه کنی عزیزم الهی خدا بزرگترین آرزوی دل مهربونتو براورده کنه و سال دیگه با سلامتی کامل با مامان و بابای گل و جوجوی مهربون و همسر خوبت که نمونست یه جشن قشنگ داشته باشی عزیزم الهی بهترین ها و شیرین ترین ها و قشنگترین ها برات اتفاق بیفته مهربونم خوش باشین و شاد و موفق عزیزم
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیزم ممنوووووووونم گلم بوووووووووووووس این چه حرفی عزیزم هر چه از دوست برسه دلچسبو به موقع هست خیلی لطف داری عزیزم انشالله که خدا به وسعت قلب مهربونت بهت رزق و روزی و سلامتی بده عزیزم ممنوووووووونم به فکر ما هستید ببوووووووووووووس شکلات خاله رو
مریم مامان آیدین
16 آبان 93 14:07
این گل ها برای گل زندگی قشنگ تون یعنی خودت و سوگند ناز
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
مرسی مهربووووووووونم 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘 😘
مامان زهرا
17 آبان 93 0:40
سلام فائزه جون. ایشالله که دیگه خوب شده باشی گلم .ایشالله که مامان عزیزت هم شفا بگیره واز استرس ونگرانی بیرون بیاین . تولد خواهر گلت مبارک .انشاءالله همتون سلامت وشادباشین . پاسسسسسسسسخ سلام عزیزم ممنوووووووونم گلم خوبه مرسی توکل به خداوندمرسی عزیزم ببخشید من چند وقتی حوصله ندارم اصلا پای سیستم نمیشه الان با گوشی اومدم ببوووووووووووووس گل پسراتو
مامان راحله
18 آبان 93 16:06
__________________________111¶¶¶111 _______________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ___________________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ____________11111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________1¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶¶¶1 _______¶¶¶11¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶11111111¶¶¶¶¶¶¶1 ______¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶1111¶11¶¶¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶111111¶¶¶11111111 _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶111¶¶¶111111111¶¶1 _____________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶111¶¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶11¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ____________¶¶¶¶¶¶111¶¶¶111111¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶111¶¶¶¶11111¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶11111¶¶¶¶111¶¶¶¶111¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶11111¶¶¶¶11¶¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶ ____________¶¶¶¶¶1111¶¶¶1¶¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶¶ ____________1¶¶¶¶11111¶¶¶¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶1111¶¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶¶1 _____________1¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶1111111¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ____¶____________11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ___¶¶¶_____________1¶¶¶¶¶1¶¶¶¶11 __¶¶¶¶____________¶¶¶11¶¶1 _¶¶¶¶¶1___________¶___11¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶1__________¶__¶1¶¶¶ ¶1¶1¶¶¶¶_________¶¶_1¶¶¶1 ¶11¶¶¶¶¶¶_______1¶__¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶__¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶1_11111 ¶¶¶¶¶¶¶¶______¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶11¶¶¶¶____¶¶¶_¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ¶11¶¶¶__1¶¶¶____¶¶¶¶1111¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ¶¶¶¶1__¶¶¶1______¶¶¶¶¶11¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶1 ¶1___1¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶__¶¶¶¶______________1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ 1¶¶¶¶___________________111¶11¶1 ¶¶1
مامان مهری
23 آبان 93 18:27
سلام دوست خوبم. چطوری ؟ خوبین؟ چند وقتیه که نیستی. مامان خوبه؟ دلم براتون تنگ شده
فائزه مامانه سوگند
پاسخ
سلام عزیزم خوبی قربونه محبتت گلم حوصله ندارم بشینم پای نت مامانم که روز به روز داره بدتر میشه دل منم تنگ شده قربونت برم چند وقت دیگه حتما میام مثل قبل ببووس مهراد جونو
اقازاده
24 آبان 93 20:47
سلام واقعا دلم گرفت برای مامانت خدا به حق این ماه عزیز شفا بگیره
مریم مامان آیدین
25 آبان 93 19:32
سلام فائزه جونم خوبی دوستم....سوگند نازم خوبه؟؟ نگرانتم...چرا نیستی؟؟ باور کن این روزها هروقت از خدا چیزی میخوام اول اسم تو و مامان و جلو چشمم میاد....اصلا روم نمیشه چیز دیگه ای از خدا بخوام....ای خدای مهربون...خدای بزرگ....میسپرمشون به خودت
مامان افسانه
27 آبان 93 21:55
سلام فائزه نازنیم خوبی خانمی چند وقته نیستیهم دلتنگت شدم هم نگران ان شالله حال مادری خوبه؟؟؟ روی ماه خودتو و سوگندمو میبوسم اگه تونستی یه خبری از خودت بده
مامان زری
30 آبان 93 21:20
سلام خانمی چند وقته که نیستی دلم برات تنگ شده کجاهایی نازگلت چطوره ببوسش
مهزاد مامان عرفان
2 آذر 93 16:08
سلام فائزه جونم. عزيزم خيلي خوشحالم شدم اس ام است رو ديدم. عزيزم مامانم رفته مشهد و من بخاطر استفاده راحتش گوشيمو دادم بهش. مامانم گوشيش يخورده سخته و راحت نميتونم بهت مسج بدم. عزيزم چزا نيستي؟ نگران شدم. مامان گلي ! توي كلوپ مادران با نام عرفان بالام عضويت دارم البته تازه هست.اگه دوست داشتي يه سر بزني. احساس مي كنم مثل ني ني وبلاگ نيست اما بيشتر شبيه فيس بوكه. البته اينا اخرين فعاليتهامه. چون مرخصيم تموم بشه وقت سر خاروندن هم نخواهم داشت دلم براي سوگندجون يه ذره شده. نميتوني بيايي و عكسشو بزاري؟ عزيزم برو كافينت بزار. خواهش ميكنم.
خواهر فرناز
3 آذر 93 0:22
فائزه جون کجایی؟میدونی یک ماهه پست نذاشتی میدونی دلم هزار راه میره بیا پیشمون
مامان هدیه
3 آذر 93 10:04
سلام فائزه جون خوبی عزیزم حال سوگند عزیزت چطوره دلم برات تنگ شده بود اومدم حالتو بپرسم حال مامان گلت چطوره ؟ انشالله که بهتر بشن به حق آقا امام حسین و به حق این ماه عزیز مراقب خودت باش و از طرف منم نازگلت رو ببوس خیلی دوست دارم و همیشه به یادت هستم
مامان آنیسا
3 آذر 93 11:36
خاله جون کجایید ؟ دلمون تنگ شده
فریده مامان آیهان
3 آذر 93 15:01
فائزه جون عکسی که تو پست ثابت گذاشتی محشره.فوق العاده ست
مامان افسانه
3 آذر 93 23:41
سلام فائزه جونم چرا نیستی اگر تونستی یه خبر از خودت بده سوگند ماهمم ببوس گل روی خودتم میبوسممممم
ارام
3 آذر 93 23:49
مریم مامان آیدین
4 آذر 93 12:12
سلام فائزه جونم خوبی دوستم سوگند نازم خوبه دلم برات تنگ شده.....به خدا چندروزه میخوام بیام برات کامنت بزارم بگم کجایی ولی با خودم میگم بیام چی بگم....اصلا خجالت میکشم بیام حال مامان خوبه؟؟میدونم الان داذی روزای بدی رو میگذرونی....میدونم چقدر احساس میکنی تنهایی و چقدر حس میکنی بار رو دوشته....میدونم شدی تکیه گاه مامانت و سوگند خوشگلت و بابات و همه میدونم حس میکنی خدا نگاهت نمیکنه....ولی بااااور کن اینجور نیست...خدا دوست داره که همسر مهربونت پشت خانواده و مامانته و تو این شرایط باهاتونه....خدا دوست داره که یه کوچولوی شیرین قبل این اتفاقات فرستاده که با خنده های فرشته وارش این سختی هارو براتون قابل تحمل کنه خدا دوستون داره که بهتون سخت گرفته تا صداش کنین و غرق لذت بشه از صدای بنده خوبش واقع واقعا برای مامانت سلامتی آرزو میکنم که خوب شدن حال روحی و جسمی خودت هم در گرو همینه الهی بهترین ها براتون پیش بیاد ببوس فرشته نازمو
مامان زری
6 آذر 93 14:31
دوست خوب و خواهر گلم چند مدتیه که نیستی نگرانتم