سوگند مامانسوگند مامان، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره
پیونداسمانی ما پیونداسمانی ما ، تا این لحظه: 17 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
و جشن پیوند ماو جشن پیوند ما، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
مامان فائزهمامان فائزه، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

نفس بابا عسل مامان

ما هستیم

1394/3/7 22:34
677 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام به گرمی آفتاب

دوستای نازنینم ممنون که همچنان به یادم هستید و برام کامنت میزاریم

من و سوگند خوبیم بد نیستم

امروز بعد از مدتها نشستم پای سیستم از بد روزگار ویندوز باید دوباره نصب بشه

خواستم ازتون تشکر کنم که همیشه بی منت کنار ما هستید

الان با گوشیم اومدم خیلی سخت وارد شدم

خواستم بگم ما هستیم اوضاع زیاد براه نیست ولی من و دخملی سرپا هستیم و دختری هر روز شیرینتر و دوست داشتنی تر میشه برای من

تا روزی دیگر به خدا میسپارمتون

التماس دعا ویژه برای مادر گلم

پسندها (13)

نظرات (19)

nilia
7 خرداد 94 22:50
سلام دوست خوبم میشه یه خواهش بکنم تو جشنواره نی نی طبیعت به نی نیمون رای بدی لطفاعدد1روبه 1000891010 اس ام اس کن مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان زری
7 خرداد 94 22:50
سلام خیلی وقته که منتظرم بیایی و وب ناز گلت رو آپ کنی من همیشه به یادت هستم انشالله مادر مهربونت هم سلامتیش رو به دست بیاره خیلی خیلی دوستتون داریم
مینا
8 خرداد 94 10:48
سلام فایزه جونم همیشه ب وبت سرمیزدم دوستم خوشحالم ک حال خودتو سوگند قشنگم خوبه ایشالا همیشه خوبه خوب باشه. باورکن همیشه مامان مهربونت توخاطرم هس و واسشون دعامیکنم. ب امید روزی ک خبر بهبودیشونو تو همین جا بخونیم
مامان مهراد
9 خرداد 94 8:39
سلام. فائزه جون میدونم که روزهای سختی رو داری میگذرونی . امیدوارم که به حق همین روزهای قشنگ ماه شعبان زودتر مادر شفا بگیرن و با خبرهای خوش برگردی. دوستون داریم...........
مامان افسانه
10 خرداد 94 21:57
سلام دوست گل و خوبم خدا رو شکر که خوبید خیییییییییییییییلی دلم براتون تنگ شده بود خیلی روی ماه هر دوتاییتون رو می بوسم ان شاالله خیلی زود مامان مهربونت خوب خوب بشه عزیزم زودی بیا با کلی عکسو خاطراه های قشنگ در پناه حق باشین بوووووووووووووووووووووووس
آجی فاطمه
13 خرداد 94 22:37
سلام فائزه جون خوبین دلمون براتون به ذره شده خداراشکر که حالتون خوبه ایشالا مامانتون زود خوب میشن میبوسمتون
مامان علی
19 خرداد 94 15:31
سلام عزیزم امیدوارم حالتون خوب. باشه وخوش باشین،امامان بهتر باشه عاغو چه کم کارو پیدا شدی یییییی؟؟؟؟؟ما تازه یک دوست خوب پیدا کردیم خووووو بیا دختر دیگه سوگند گلم رو میبوسم اومدم تولدش وتبریک بگم،حتما امشب مامان باسلیقه براش یک جشن خوشکل گرفته ایشالله تولد صد سالگیش وزیر سایه مامان باباش جشن بگیره عزیزم جای من یک ماچ گنده ازلپش کن
مامان مهراد
20 خرداد 94 9:15
سلام. سوگند جونم تولدت مبارکرر
مامان لیلا
20 خرداد 94 11:00
عزیزم با تقدیم هزاران بوسه تولدت رو تبریک میگم. انشاءالله صد سال عمر باعزت داشته باشی.
مامان دلنیا
29 خرداد 94 18:31
عزیزم ایشالله مشکلاتتون هرچه زودتر حل بشه ومامانتون سلامتی کاملشو به دست بیاره سوگند جون وببوس
عمه فروغ
2 تیر 94 23:08
سلام فائزه جان ان شاا.. که هر جا باشید شاد و خوش باشیدان شاا.. که مادر بزرگوارتان هم همیشه سلامت باشند
مامان مهراد
12 مرداد 94 11:31
فائزه جون امروز از دوستان شنیدم که مادر مهربونت پر کشیده و آسمونی شده. خیلی خیلی ناراحت شدم. خدا بهتون صبر بده.
آبجی نگار
12 مرداد 94 11:55
بابت مادرگرامیتون تسلیت میگم،ازخداوندبرایتان صبرطلب میکنم
مامان سحر
13 مرداد 94 15:11
فایزه عزیزم تسلیت منو بپذیر..انشالا روح مادرتون در آرامش باشه و با خوبان محشور بشن..شزیک غمتون هستم عزیزم.خدا بهتون صبر بده..
آجی فاطمه
13 مرداد 94 20:11
فائزه جونم سلام عزیز دلم خدا مادر گلتو رحمت کنه گلم ان شا الله دیگه غم نبینی و زندگی شادی داشته باشی باور میکنی این دو روز تو فکرت بودم و یاد مادرت میکردم ؟خودم نمیدونستم چرا ولی الان دلیلشو میفهمم بغض گلوما گرفته و نمیتوانم برات چیزی بنویسم اشک تو چشام جمع شده خیلی سخته غم مادر دیدن وقتی بابامو میبینم که بعد از 14 سال هنوز با اسم مامانش اشک تو چشاش جمع میشه میتوانم بفهمم تو چی میکشی ولی عزیز دلم مطمئنم تو راضی به زجر کشیدنش نبودی حاضر نبودی پیشت بود اما جلو چشمت زجر میکشید الان حتما پیش ائمه هست و از این همه زجر جسمی راحت شده خدا بهت صبر بده و مادرتو رحمت کنه حواست به سوگند جون باشه ها یه وقت این مدت باهاش بد رفتاری نکنیا تو هم مادرشی و اون پناهش به تو هست بازم برات از خدا بهترینهارا خواهانم
mahtab
14 مرداد 94 8:04
سلام فائزه جان واقعا نمی دونم چی باید بگم جز اینکه از درگاه خداوند منان براتون صبر ارزو کنم
هدیه
21 مرداد 94 10:47
سلام فائزه جان خوبی ؟ امیدوارم که حالتون خوب باشه و کوچولوی نازتون هم حالش خوب باشه واقعا نمی دونم چی بگم وقتی شنیدم که مادرتون به رحمت خدا رفته خیلی براتون ناراحت شدم و از خدا براتون طلب صبر می کنم واقعا انگار داغ خودم تازه شد و کلی نشستم برات گریه کردم و شرمنده که نتونستم تو اون شرایط کنارت باشم خیلی دوست دارم و همیشه به یادت هستم مراقب خودت باش نازنینم
♥ مه آ سا ♥
29 مرداد 94 21:44
خدایا صبرتون بده روحشون شاد
آلیز
2 آبان 94 15:28
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر